Skip to main content

Klient biznesowy

Reklama na bankomatach

Bankomaty Euronet to efektywne i nowoczesne nośniki reklamowe, usytuowane w starannie wyselekcjonowanych lokalizacjach, o bardzo dużym dziennym przepływie osób: w galeriach handlowych, hipermarketach, discountach, restauracjach oraz w punktach niezależnych (bankomaty wolnostojące).

Około 6 tys. bankomatów i wpłato-bankomatów, równolegle do standardowych funkcji wypłaty i wpłaty gotówki, pełni również rolę nowoczesnego kanału komunikacji marketingowej, oferującego bardzo szeroki zasięg. Różnorodność powierzchni reklamowych pozwala na ich dopasowanie do celów i rodzaju komunikacji marketingowej a co za tym idzie, pozwala na precyzyjne dotarcie do niemalże każdej grupy docelowej.

Dostępne formaty reklamowe
Urządzenia Euronet udostępniają szeroki przekrój formatów reklamowych

  • ekrany powitalne
  • ekran sprawdzania karty
  • ekran wyboru języka
  • ekran wyboru potwierdzenia
  • ekran autoryzacyjny
  • ekran pożegnalny

  • naklejki magnetyczne na bokach bankomatu
  • naklejki na obudowie bankomatu

  • wydruki potwierdzające transakcje
  • kupony wydawane wraz z gotówką
Grupa docelowa

Zapewniamy szerokie spektrum lokalizacji bankomatów oraz szeroki wybór formatów reklamowych, co pozwala na dotarcie do starannie wyselekcjonowanych grup odbiorców. Liczna i zawsze aktualna baza POI (Point Of Interest), pozwala nam na precyzyjne targetowanie kampanii.

  • 51% mężczyźni
  • 49% kobiety
  • klienci centrów i galerii handlowych
  • aktywna zawodowo grupa wiekowa
  • zamożni (450 zł to średnia kwota transakcji)

Zalety reklamy w bankomatach

Mierzalne i jakościowe źródło kontaktów.

Około 1 minuta kontaktu klienta z ekranami będąca doskonałym czasem na komunikację Twoich produktów i usług!

Niska perswazyjność przekazu zwiększa pozytywny oddźwięk prezentowanych na bankomacie treści.

Długi kontakt z odbiorcą przekłada się na skuteczność realizowanych na bankomatach działań marketingowych.

Nasze nośniki reklamowe:

Ekrany powitalny:
  • wyświetlanie: 24/7 (swoisty wygaszacz ekranu)
  • rodzaj materiałów reklamowych: statyczna plansza/wideo
  • czas ekspozycji: 7 (statyczna plansza) lub 8 sekund (materiał wideo)
  • inne: emisja maksymalnie 6 reklam w pętli, po umieszczeniu karty w czytniku emisja reklamy jest kontynuowana przez około 3 sekund

 

Ekran sprawdzania karty:
  • wyświetlanie: w czasie zaczytywania danych z karty
  • rodzaj materiałów: statyczna plansza/wideo
  • czas ekspozycji: 4–5 sekund
  • inne: sprzedaż na wyłączność (1 bankomat, 1 ekran sprawdzenia karty)
Ekran wyboru języka:
  • wyświetlanie: w czasie zapytania o preferowany język transakcji
  • rodzaj materiałów reklamowych: statyczna plansza
  • czas ekspozycji: uzależniony od czasu reakcji klienta (c.a. 2–5 sekund)
  • inne: sprzedaż na wyłączność (1 bankomat, 1 ekran wyboru języka)
Ekran wyboru potwierdzenia:
  • wyświetlanie: w czasie zapytania o wydrukowanie potwierdzenia transakcji
  • rodzaj materiałów: statyczna plansza
  • czas ekspozycji: uzależniony od czasu reakcji klienta (c.a. 2 – 5 sekund)
  • inne: sprzedaż na wyłączność (1 bankomat, 1 ekran potwierdzenia)
Ekran autoryzacyjny:
  • wyświetlanie: w czasie oczekiwania na wypłatę gotówki
  • rodzaj materiałów reklamowych: statyczna plansza/wideo
  • czas ekspozycji: 6–25 sekund
  • inne: sprzedaż na wyłączność (1 bankomat, 1 ekran autoryzacyjny)
Ekran pożegnalny:
  • wyświetlanie: w czasie odbioru karty i gotówki
  • rodzaj materiałów: statyczna plansza
  • czas ekspozycji: 11–20 sekund
  • inne: sprzedaż na wyłączność (1 bankomat, 1 ekran pożegnalny)
Kupony

Możliwość dystrybucji kuponów o nominale banknotu 20 zł wraz z każdą, zakończoną powodzeniem wypłatą gotówki. Kupony wydawane są zawsze na wierzchu wypłacanej gotówki, nie ma więc możliwości uniknięcia kontaktu z reklamą. Od chwili umieszczenia ich w bankomatowym sejfie stają się dla nas drukiem ścisłego zarachowania, co przekłada się na niesamowitą precyzję raportów dostarczanych przez nas po każdej, zakończonej kampanii.

Reklama na rewersie potwierdzenia

Możliwość umieszczenia kolorowych nadruków na rewersie potwierdzeń transakcji. Każda z rolek reklamowych mieści co najmniej 3,5 tys. potwierdzeń. Potwierdzenia wysuwają się z bankomatu rewersem do góry, co daje gwarancję kontaktu z umieszczoną tam reklamą.

Naklejki magnetyczne

Format reklamowy dający niepowtarzalną szansę na zaistnienie z reklamą w bardzo „trafficowych” lokalizacjach takich jak centra handlowe, stacje benzynowe, discounty, restauracje czy hipermarkety. Daje możliwość umieszczenia naklejek magnetycznych, o wymiarach 130×60 cm, na bokach bankomatów. To największy z formatów udostępnianych na naszych maszynach.

Spotkajmy się!

Masz pytania odnośnie reklamy?
Napisz!

Szymon Daniłowicz

Senior Advertising Sales Manager

e-mail: sdanilowicz@euronetworldwide.com

Zaktualizowaliśmy informacje dotyczące wykorzystywanych plików cookie.
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na zapisywanie plików cookie na urządzeniu użytkownika w zależności od konfiguracji przeglądarki.
Więcej informacji View more
Akceptuje