Jaką usługę wprowadził Euronet?
Wprowadzamy usługę wypłaty EUR w wybranych bankomatach należących do sieci Euronet. Wypłata EUR realizowana jest przez Euronet 360 Finance Limited (E360F) z siedzibą w Londynie.
Jakie waluty można wypłacać w bankomatach Euronet?
W wybranych bankomatach Euronet można wypłacić gotówkę w PLN oraz EUR.
Czy za wypłatę w EUR, Euronet Polska będzie pobierać dodatkową opłatę?
NIE. Euronet (Euronet Polska i Euronet 360 Finance) nie pobiera opłat za realizację wypłaty EUR, w bankomatach należących do sieci Euronet.
Czy za wypłatę EUR będą pobierane inne prowizje?
Euronet nie pobiera opłat za wypłatę EUR, jednak wydawca kart może naliczyć opłatę za wypłatę realizowaną przez E360F. Powyższe informacje są zawarte w regulaminie usługi umieszczonym na ekranie bankomatu świadczącego wypłatę walut oraz na stronie www.euronetpolska.pl. Klient może również wydrukować regulamin przed zawarciem transakcji.
Czy muszę posiadać konto walutowe, żeby móc wypłacić EUR w bankomatach Euronetu?
NIE. Wypłata EUR dostępna jest dla wszystkich kart, których waluta rozliczeniowa jest inna niż EUR.
Czy każdy bankomat sieci Euronet posiada usługę wypłaty EUR?
Usługa wypłaty EUR została wprowadzona w ponad 170 bankomatach w całej Polsce. Na stronie www.euronetpolska.pl dostępna jest wyszukiwarka z lokalizacjami bankomatów, w których wypłata EUR jest dostępna.
Jak rozpoznać bankomat, w którym można wypłacić EUR?
Każdy bankomat realizujący wypłatę EUR oznaczony jest naklejką lub nadstawką przedstawiającą symbol waluty EUR.
Jaka jest kwota minimalna wypłaty w obcej walucie?
Minimalna wypłata w EUR wynosi 50.
Gdzie będzie można sprawdzić bieżący kurs każdej z walut?
Informacja na temat bieżącego kursu dostępna jest podczas transakcji przy wyborze kwoty wypłaty oraz dostępny jest w telefonicznym Centrum Obsługi Klienta 801 324 024 lub (22) 519 77 71 (obowiązują standardowe stawki operatora).
Aktualny kurs walut (innych niż PLN) wyświetlany jest podczas zawierania transakcji oraz drukowany jest na potwierdzeniu transakcji.
Gdzie zareklamować niesłuszne obciążenie rachunku ?
Reklamacje dotyczące transakcji dokonanych kartami płatniczymi powinieneś złożyć w banku, który wystawił Twoją kartę. W przypadku jakichkolwiek pytań czy wątpliwości związanych z obciążeniem rachunku, możesz również skontaktować się z Działem Obsługi Klienta Euronet. Pomagamy bankom w odtwarzaniu rzeczywistego przebiegu transakcji, co umożliwia korygowanie ewentualnych przypadków niesłusznych obciążeń.
Konsultanci naszej firmy są do Twojej dyspozycji 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, pod numerem telefonu: 801 324 024 oraz+ 48 22 519 77 71 lub mailowo na adres: bokeft@euronetworldwide.pl
Co robić, jeśli moja karta zostanie zatrzymana?
Jeżeli bankomat nie zwrócił karty, jednocześnie informując o:
• utracie ważności karty,
• zgłoszeniu karty jako zgubionej lub skradzionej,
• przekroczeniu dopuszczalnej ilości prób wprowadzenia błędnego kodu PIN,
powinieneś wyjaśnić sprawę bezpośrednio z bankiem jako wystawcą Twojej karty.
W pozostałych przypadkach prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Euronet.
Konsultanci naszej firmy są do Twojej dyspozycji 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, pod numerem telefonu: 801 324 024 oraz+ 48 22 519 77 71 lub mailowo na adres: bokeft@euronetworldwide.pl
Bankomat nie wypłacił mi obcej waluty. Co było przyczyną? Czy konto zostanie obciążone?
Przyczyną takiej sytuacji może być:
• brak środków na Twoim koncie,
• przekroczony limit wypłat w danym dniu,
• błędnie wpisana kwota (bankomat wydaje banknoty w ograniczonej liczbie nominałów),
• błędnie wprowadzony kod PIN kod lub jego niewłaściwe potwierdzenie,
• brak gotówki w bankomacie,
• brak połączenia z bankiem,
• blokada lub utrata ważności karty.
W podanych przypadkach Twój rachunek nie zostanie obciążony.