Wypłata promocyjna
.jpg)
Zasada działania tego mechanizmu jest wygodna i prosta – przekaż Beneficjentowi specjalny kod, który można wymienić w bankomacie na gotówkę. Proces odbioru nagrody jest niezwykle intuicyjny i wygodny. Beneficjent sam decyduje kiedy i gdzie chce wypłacić gotówkę. W jego gestii pozostaje również to, jak spożytkuje środki. Jesteśmy obecni w ponad 700 miastach, zapewniajac odpowiednią skalę i łatwość dostępu do nagród. Co ważne, pamiętamy również o wygodzie organizatora, który sam decyduje o tym jak ma wyglądać finalny kształt procesu, np. sposób dystrybucji kodów czy termin ich ważnosci.
Mocne strony
- Nowoczesny sposób przekazywania nagród – wyróżnij się z tłumu i przeprowadź akcję, która wprowadzi świeżość do rynku nagród.
- Namacalna korzyść – Beneficjent najlepiej zna swoje potrzeby. Pokaż, że to rozumiesz i pozwól mu je spełnić. Gotówkę przeznaczy on na cel, który najbardziej odpowiada jego aktualnym potrzebom.
- Gotówka potęguje radość z wygranej – co drugi Polak uważa, że gotówka to jedyna prawdziwa forma pieniądza. Dzięki wypłacie bez karty jest ona równie wygodna jak pieniądz wirtualny – możemy zatem usatysfakcjonować wszystkie strony.
- Możliwość personalizacji scenariusza transakcyjnego – zależy Ci na pogłębionym User Experience? Wyposaż scenariusz transakcyjny we własne slogany i grafiki – spraw by moment odbioru nagrody był jeszcze bardziej wyjątkowy
- Możliwość połączenia z innymi kanałami reklamowymi na bankomacie – bankomat od dawna nie jest jedynie maszyną do wydawania pieniędzy. Wykorzystaj jego potencjał reklamowy docierając do większego grona odbiorców i wzmocnij swoją komunikację
- Zwrot niewykorzystanych środków – Beneficjenci, mimo dodatkowych szans nie wykorzystali swoich nagród? W tej sytuacji nic nie tracisz – pieniądze z powrotem trafią na Twój rachunek. Być może dzięki temu, będziesz w stanie szybciej uszczęśliwić kolejną osobę.
- Automatyczne raporty z wypłat – raporty nie muszą być pracochłonne, zwłaszcza w sytuacji gdy są generowane przez maszyny. Zależy nam na Twoim czasie, dlatego przesyłamy Ci raport wykonanych transakcji, w cyklu który ustalasz Ty sam.
- Różne sposoby dystrybucji – SMS, E-mail, bot na FB Messenger, nadruki – zależy Ci na nowatorskim sposobie dystrybucji? Nie ma problemu. Kody mogą być przekazane w dowolny sposób, jaki tylko wymyślisz. . Jeżeli zależy Ci na oszczędności czasu – możemy przekazać je za Ciebie prosto do Beneficjenta drogą SMS lub e-mail.
Kontakt
Damian Jankowski
Advertising Sales Manager
e-mai: djankowski@euronetworldwide.com